Klacht: geen reactie op email en brieven

op 03 januari 2019 over FNV in de categorie Vakbonden

Paar maanden geleden mee gedaan bij staking Post.Nl. Had 2 formulieren gekregen. 1 formulier ingevuld met mijn al mijn persoonlijke gegevens. Dat was een formulier dat je kon invullen als de werkgever niet zou uitbetalen voor de stakingstijd. Dan zou je van de FNV een soort betaling krijgen voor de tijd dat je staakte. Het andere formulier om lid te worden nooit ingevuld want ik wil geen lid worden!!

Ze hebben misbruik gemaakt van mijn gegevens. Heb nooit geld gezien van de FNV en ze al meerdere keren gebeld , gemaild en schriftelijk contact gehad. Krijg nu een aanmaning en ik wil gewoon dat het stopt. Ik vind het ronduit schandalig dat ze niets van zich laten horen. De man die ik aan de lijn had was niet gerechtigd om het lidmaatschap te stoppen. Hij zei stuur maar een mail. Maar ik krijg daar geen reactie op!!

Als ik een bevestiging krijg dat het nu is opgelost.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FNV

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FNV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gedupeerde 1111