Klacht: Contributie

op 16 maart 2019 over FNV in de categorie Vakbonden

Sinds januari 2018 was het blijkbaar niet meer gelukt om via automatische incasso de contributie te innen. Ik kreeg hier pas in oktober 2018 bericht van. De reden dat de inning niet plaatsvond was dat de FNV hun rekeningnr hadden gewijzigd. Gebeld met de FNV en er werd een betalingsregeling getroffen, iedere maand een extra contributie betalen. Maar het lukte de FNV nog steeds niet om via automatische incasso te innen, dus moest ik voor iedere maand 1 euro extra betalen. Na een maand echter een tweede aanmaning. Na gebeld te hebben werd na een half uur de verbinding verbroken. Twee mails verstuurd een bericht verzonden via mijn account. Geen enkele reactie.
Heb vervolgens mijn lidmaatschap opgezegd. Bleek ook nog eens dat het FNV teveel contributie vroeg t.o.v. het salaris. Loonstroken opgestuurd. geen reactie. Heb de gehele contributie inclusief drie opzegmaanden voldaan maar wel volgens het tarief dat bij het salaris hoorde. Krijg nu constant aanmaningen en betaalopdrachten. FNV reageert nergens op. Ben nu de post retour afzender aan het sturen.

Als ik geen aanmaningen meer krijg FNV heeft zijn administratie totaal niet op orde.
Ik wil niets meer met de FNV te maken hebben, wat een slechte bond.

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FNV

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FNV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door c763327