Klacht: Communicatie Hulpvraag

op 14 april 2012 over FNV in de categorie Vakbonden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds 1 maart j.l.heeft het regiokantoor Deventer mijn hulpvraag ontvangen via kantoor utrecht. Sindsdien diverse malen getracht kontact op te nemen via telefoon en email, maar niemand reageert op voicemail of email.
Ik kan mij voorstellen dat uw medewerkers het druk hebben maar iemand te woord staan is toch het minste.
Ik voel mij min of meer in de steek gelaten door het FNV.

Gewenste Oplossing:

Dat er door het regiokantoor kontact wordt onderhouden over mijn hulpvraag, of dat er iemand aanwezig is die mij fatsoenlijk te woord kan staan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 12 februari 2016 om 12:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door thebrain