Klacht: FLIXBUS KWAM NIET OPDAGEN!!!

op 01 mei 2017 over Flixbus in de categorie Busreizen

Ik had een paar week geleden online een rit gereserveerd(en betaald) voor zondag 30/4/2017 met de vertrektijd om 14.45 vanaf Weeze naar Nijmegen en kreeg om 14.00 een sms-bericht, dat de bus een kwartier vertraging had. Geen probleem.
Het was lekker weer, dus vanaf 14.30 ben ik buiten bij halte 2(Flixhalte voor bus naar NL) en er kwamen allemaal bussen van Flibco, maar geen Flixbus naar NL. Ik heb ALLE chauffeurs gevraagd en die gingen allemaal naar bestemmingen in Duitsland en niet naar NL. Vervolgens heb ik weer met Flixbus gebeld en die vriendelijke medewerker heeft het voor me uitgezocht en belde me terug met de mededeling, dat de bus om 15.00 uit Weeze is vertrokken en passagiers in Nijmegen had afgezet en onderweg was naar Rotterdam?!?!?!?! Ik was de enige passagier die daar stond op een paar oude Marokkanen na die allemaal naar bestemmingen moesten in Duitsland. Die bus is helemaal niet in Weeze geweest!!! Echt schandalig!!! De vriendelijke medewerker vroeg(na overleg met zijn leidinggevende) of ik anders een bus naar NL kon nemen, nou die optie is er alleen met Flixbus, maar die liet het afweten. Of ik dan een taxi kon nemen naar Nederland/Nijmegen, heb een paar Duitse taxi-chauffeurs gevraagd, maar die wilden niet naar NL rijden en ben uiteindelijk voor € 25.- met een man en vrouw meegereden. Ze moesten voor mij omrijden en wilden wel benzinegeld. Ik wil van Flixbus mijn geld terug voor de gemaakte kosten.(ik heb meerdere keren naar hun klantenservice heb moeten bellen, de € 7.- die ik betaald had voor de Flixbusrit van Weeze naar Nijmegen en de € 25.- die ik die mensen heb moeten betalen. Ik ga de klacht ook nog bij Flixbus doorgeven. Nooit weer Flixbus voor mij!

Alle klachten die gemeld zijn door M@dchen