Klacht: Flexibel ticket, had je gedacht!

op 11 mei 2016 over supersaver.nl in de categorie Online Vliegtickets

Ik heb een flexibel ticket aangeschaft tijdens het boeken van mijn vlucht. Nu ik er gebruik van wil maken, blijkt dat mijn goedkoopste optie nog eens €430 extra kost. Hier was ik van tevoren niet over geïnformeerd. Zeer slechte service van de klantenservice. Omdat ik alles vanuit het buitenland moet regelen moet alles via de mail. Reacties laten lang op zich wachten en contact is slecht te maken. Wanneer het thuisfront naar de klantenservice belt, staan ze lang in de wachtrij en worden ze verzocht op een mail te wachten met informatie.

Ik wil gewoon een weekje eerder naar huis, zonder hier 3 weken voor aan de telefoon te hoeven hangen en te mailen. En om hier minstens €430 voor neer te leggen vind ik belachelijk. Wat is het nut van een flexibel ticket dan?

Ik wil een vervroegde vlucht, zonder hier honderden euro's voor neer te hoeven leggen. Mocht dit niet mogelijk zijn, dan wil ik mijn geld voor het boeken van een flexibel ticket terug!

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over supersaver.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over supersaver.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ingevaes8