Klacht: Flexi Front shaving system

op 25 maart 2013 over Flexifront in de categorie Scheren

Heb bij de eerste kennismaking voor de gratis levering van scheermesjes de eerste brief teruggezonden met de opmerking dat ik geen gebruik wens te maken voor deze scheermesjes daar ik intussen ben overgegaan op electrisch scheren. Deze brief werd verzonden naar klantenservice PO Box 7018 1934 EMC Brucargo zoals op de brief werd vermeld. Tot mijn verbazing kreeg ik toch de gratis mesjes toegestuurd en wilde deze terugzenden maar op het pakketje werd geen adres van afzender vermeld, zodat deze mesjes als onbesteld kunnen worden beschouwd. Ook probeerde in te loggen op de site van Flexi Front, maar door het inloggen op de gegeven lidnummer kreeg ik een blank scherm en kon dus niets doen om eventueel per e-mail mijn klachten te melden.
Wel heb ik nu wederom een brief geschreven en om mijn lidnummer te beeindigen naar Brugarco en een kopie naar Postbus 2035 2330 DA Zwijndrecht. Ben benieuwd of ze eindelijk eens nota van nemen. Hoe dan ook zal ik bij de volgende afleveringen toch negeren voor ontvangst.

Als ze op de eerste plaats een duidelijk adres en of e-mail melden.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Flexifront

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Flexifront nog niet in behandeling is genomen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Flexifront in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Flexifront een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Flexifront

Heeft op 26 juli 2013 om 16:39 geantwoord

Goedenavond snofla123,

We hebben uw vervolgpakket reeds ontvangen en uw abonnement stopgezet. u zult in het vervolg niets meer van ons ontvangen.

Mocht u nog vragen hebben kunt u ons bellen op het nummer 035 559535 of een e-mail sturen op [email protected] Indien nodig kunnen wij u dan terugbellen.

Pauline
Courlux klantenservice