Klacht: FLexa creations fresh linen dekt heel slecht

Misiu132 op 26 april 2020 over Post algemeen in de categorie Post

2.5 l emmer verf van FLexa creations fresh linen gekocht en mee aan de slag gegaan op een muur die al eerder waterdragend muurverf heeft op gehad al na eeerste baan is de verf mee gaan glijden op de muur m.a.w. de (goede roller aanbevolen bij Karwei) is de verf mee gaan strippen, eerst gedacht ok, wellicht net een slechte stukje gehad, doe ik nog een baan maar het probleem herhaalde zich alleen en bij het plafond begon alleen erger uit te zien, even naar Karwei langs gaan rijden met de foto’s van het probleem, uitleg gehad wellicht net een slechte emmertje en anders misschien even schuren en ontvetten afijn, ontvetter zelfs gratis gekregen en de rest van de dag aan de slag met schuren en ontvetten en zo een nachtje laten drogen, ondertussen nieuwe emmertje van bijna €50 gekocht. Vanochtend met verse moed weer aan de slag gegaan en tot mijn grote teleurstelling brobleem en het effect is hetzelfde .
Nu durf ik niet verder te gaan want ik zie nu al dat wat ik heb staan van emmer voor 25m2 zal niet meer voldoende zijn voor mijn kamertje van 12.6 m2 en vind deze veel te duur om als een ondergrond te gebruiken om de anderhalve muur weer in de zelfde verf te leggen.
Mijn armen vallen bijna uit de kom door alle handelingen die ik vooraf moest doen alleen om de teleurstelling weer in de ogen moeten kijken.
Ergens ben ik opgelucht dat ik niet de enige ben die het zelfde probleem heeft want ik wist niet meer waar ik zoeken moest.

Ik zal tevreden zijn met een verf in hetzelfde kleur die wel dekt en het liefst in een keer want nu heb ik al banen lopen op mijn muren die weer egaal moeten uizien en om heel eerlijk te zijn ik durf met FLexa niet meer verder te gaan werken (dus graag advies welke verf) en voor deze 2 blikken geld terug want hier kan ik niets meer mee.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Post algemeen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Post algemeen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Misiu132