Klacht: Fletcher hotel

op 18 juli 2012 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

5 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw, Vervelend dat u geen gebruik heeft kunnen maken van het door u ''gewonnen'' arrangement. Als u een waardebon bij Vakantieveilingen koopt op basis van actiebeschikbaarheid, dan houdt dat in dat de bon een beperkte geldigheid heeft en ook beperkingen heeft qua beschikbaarheidsdagen van het arrangement. U koopt tenslotte een bon tegen een lager bedrag dan normaal en daar staat tegenover dat u dus niet op alle dagen bij alle hotels gebruik kunt maken van het arrangement. Wij komen met de aanbieder overeen dat zij voldoende beschikbaarheid hebben over de gehele looptijd van de waardebon om alle kopers van de bon de gelegenheid te geven om gebruik te maken van het arrangement. Maar.. bepaalde dagen en periodes zijn populairder dan andere. Degene die het eerst boekt heeft de meeste keus. Bij het Fletcherarrangement dat u gekocht heeft is het zo dat u maximaal 12 dagen voor aankomst kon boeken. Daarnaast was aankomst alleen mogelijk op zondag t/m zondag. Wanneer u problemen ervaart met het boeken van een door u ''gewonnen'' arrangement kunt u ten alle tijde contact met ons opnemen, zodat wij u verder kunnen helpen. Helaas heeft u dat in de periode dat uw waardebon geldig was (1 jaar) niet gedaan. Ondanks de vervelende situatie is het niet mogelijk uw waardebon te verlengen. Dit kan namelijk alleen in samenspraak met de aanbieder van het arrangement (Fletcher Group). Op het moment dat de aanbieder uw waardebon wil verlengen, vinden wij dat uiteraard prima. U kunt dan in overleg met de aanbieder een nieuwe reservering maken. Met vriendelijke groet, Monique – Vakantieveilingen.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door rilidagear