Klacht: Flesjes water

op 27 juni 2017 over Thermen in de categorie Beauty & Wellness

Hier mijn klacht aan Thermen Holiday, waar ik tot dusver geen antwoord of reactie van heb gekregen:
Na een jaar niet geweest te zijn in Thermen Holiday, zijn we vanavond weer een keer gegaan. We hebben eerst in het restaurant gedineerd en stonden om 20.45 klaar om de Loly te doen. Ik had best zout gegeten en dus mijn flesje water bij me. Toen ik in de sauna zat en de Loly begon, stond daar ineens een man (ik geloof bezoeker) te roepen dat alle flesjes water waren ingenomen en in het halletje gezet. Flesjes water zouden verboden zijn omdat flesjes kankerverwekkende stof kunnen afgeven bij warmte (bij welke temperatuur dan? Bron?) en ook zou water slecht zijn tijdens de Loly omdat je nieren twee keer zo hard werken. Nu heb ik op internet gezocht op wetenschappelijke bronnen hiervan, maar stuitte op heel veel tegenstrijdige berichten hierover. Graag verneem ik hier dan ook de wetenschappelijke bron van die jullie raad hebben gepleegd ten einde deze regeling te voeren. Enige wat ik weet door nierproblemen bij iemand in de familie is, dat veel vocht juist goed is voor de nieren, helemaal als ze hard moeten werken, maar ik ben geen arts.
Maar goed, mijn flesje was in de sauna (over het hoofd gezien) en ik raakte in paniek: ik heb een lage bloeddruk en val snel flauw, mijn ritueel is dan juist voor mij altijd mijn flesje als “houvast” bij me te hebben voor het geval ik onwel word. Ook had ik dorst door het zoute diner. Ik heb in de pauze van de Loly mijn beklag gedaan over deze regel bij de medewerkster en zij reageerde emotioneel en verwijtend richting mij. “Waarom ik hier nu een punt van maakte” en “dat ik dan niet meer bij de Loly mocht zijn” en dat op hoge toon. Ik was het hier niet mee eens, omdat deze huisregel niet van te voren gecommuniceerd was en ik me oud en wijs genoeg acht om zelf verantwoordelijkheid te nemen over mijn eigen lichaam en gezondheid, Daarnaast val ik niemand lastig met een slokje water nemen. Uiteraard voelden anderen (vaste gasten waarschijnlijk) zich geroepen zich hiermee te gaan mengen, dus ben ik weggelopen om escalatie te voorkomen. Na de pauze ging de medewerkster in de sauna en plein public omroepen dat ze wist dat sommigen hun flesje hadden meegesmokkeld de sauna in (?!) en dat ze geen politie-agent wilde spelen en dat de regels in de toekomst steeds strenger zullen worden. Applaus van sommige bekenden van haar volgde en ik zat daar dus bij, niet echt ontspannend.
Ik vind het gebeurde een grove schande. Mijn man en ik hadden deze avond kado gekregen van een paar vrienden, maar het is voor ons een hele onprettige, beschamende ervaring geworden. Ik heb naderhand ook mijn beklag bij de receptie gedaan en daar werd wel professioneel gereageerd. Zij zouden deze klacht ook doorgeven, begreep ik. Graag uw reactie hierop

Als ik antwoord hierop krijg

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Thermen

Alle klachten die gemeld zijn door YvonneSHofland