Klacht: Fles wijn in moeten leveren.

op 24 april 2017 over Schiphol in de categorie Luchthavens

18 April 2017 kocht ik een fles wijn van 16,50 euro op Schiphol vlak voor vertrek naar Noorwegen. Er zat keurig een wit plastik netje omheen en een gekochte plastic schiphol-draagzak. Vlak voor het instappen werd er omgeroepen wie van de passagiers de vlucht wilde omboeken naar de volgende dag. Ik heb me toen als enigste vrijwillig aangemeld. Mijn twee dochters stapten in het vliegtuig om 21.00 uur en mijn vlucht werd verplaatst naar de volgende ochtend 7.00 uur.
Door al het geregel van omboeken werd het een hele korte nacht in Hotel Plaza. Tot mijn grote frustratie moest ik de fles wijn inleveren bij de douane de volgende ochtend om 6.00 uur, omdat het niet geseald was! Mijn vraag is nu: wat houdt dat sealen in en als het verplicht is, waarom gebeurt dat niet bij aankoop van de wijn? Klanten kunnen dit toch niet weten. Dit is dus de laatste keer dat ik iets koop op Schiphol.
In Oslo-Gardemoen ben ik meerdere keren het vliegtuig ingestapt met een fles wijn zonder dat het geseald was. Er heeft nog nooit iemand bij de douane mijn wijn afgepakt. In afwachting van uw antwoord;
Met vriendelijke groet; Ina Gerritsen.

Niet weer mijn fles wijn afpakken omdat het niet geseald is!

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schiphol

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schiphol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Klasina Jantina