Klacht: filmpjes op youtube met oproep om bedrijven lastig te vallen/ stalken

op 20 juli 2015 over Youtube in de categorie Websites

Sinds 4 maanden worden wij (restaurant) dagelijks minimaal 3 keer gestalkt/ lastig gevallen door kinderen die door een youtube challenge zijn opgeroepen om bedrijven te bellen met nep bestellingen, mensen uitschelden, kortom hele vervelende telefoontjes.

Dit moet echt stoppen.

Alle oproepen zijn opgeslagen met tijd/ datum en wanneer mogelijk een telefoonnummer. Ik heb alle ouders teruggebeld waar mogelijk. Maar het blijft elke dag gewoon doorgaan met steeds meer nieuwe telefoonnummers. En alle kinderen zeggen dat ze het van youtube hebben.

Voor een startend restaurant is dat gewoonweg heel lastig om de “echte klanten” serieus te kunnen helpen. Is het nou een echte of neppe bestelling?

- Als alle kinderen die worden opgeroepen door een \"youtube challenge\" niet meer bellen om te schelden/ te stalken/ nep bestellingen te plaatsen.
- De youtube challenge om bedrijven te bellen \\\"VERWIJDEREN\\\"
- Als wij niet meer worden lastig gevallen door dit soort telefoontjes, dan ben ik tevreden. (En andere ondernemers)

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Youtube

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Youtube nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lot-lot