Klacht: Filiaal met geen vriendelijk personeel en verlepte sla voor tht.

op 03 augustus 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Geachte lezer,

Vrijdagavond 29 april jl zijn wij voor het eerst naar het voor ons nog nieuwe filiaal aan de Winkelwaard in Alkmaar.

Bij binnenkomst liep er personeel wat niet op of om keek. Niet groeten dat ging eigenlijk de hele winkel zo door. Zelfs bij het vleesschap stond een jongeman werkend bij Jumbo op zijn mobieltje te kijken šŸ™

We hebben ons boodschappen lijstje iets moeten inkorten omdat dit filiaal niet alles had ( lege schappen ).
Twee zakjes rauwkost ook gekocht, allebei met t.h.t tot 4 aug. 2016.
Beide zakjes voor eind datum in de prullenbak moeten gooien, Ć©Ć©n was totaal verlept en slap en een naar geurtje, en het andere zakje was al bruin aan de uiteinde van de blaadjes.
Kost niet de wereld, maar toch.

Het is niet zo zeer de zakjes rauwkost maar meer het hele bezoek aan deze Jumbo wat mij heeft doen besluiten een klacht in te dienen.

Wij zijn normaal erg gecharmeerd van de Jumbo, meest bezochte filiaal is op de J.Naberstraat ook in Alkmaar.
Vriendelijker personeel, en bijna nooit lege schappen. Zelfs aan het einde van de dag niet.

nvt

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rood18