Klacht: Fietsvervoer

op 09 augustus 2016 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Ik heb ook een klacht over Ryanair m.b.t het fietsvervoer. In september 2014 wilde ik met Ryanair naar Thessolaniki (Greece ) vliegen met fiets . Ik vloog vanaf Weeze. Ik had mijn fiets keurig ingepakt met een fietshoes van de fietsvakantiewinkel. Bij het inchecken werd mijn fiets met hoes geweigerd. Ik moest verplicht een gebruikte fietsdoos van Ryanair kopen voor 20,00 euro. In de voorwaarden stond dat een fietshoes ok was bij het vliegtransport. Er bestaat geen eenduidige richtlijn bij het inchecken van de baliemedewekers. Het is puur willekeur en fietsonvriendelijk beleid. Fietsertje pesten kunnen ze goed bij Ryanair. Met veel gestres vlak voor het inchecken heb ik mijn fiets met veel kunst en vliegwerk. Alsnog in een doos kunnen inpakken. Bedankt Ryanair voor het onduidelijke fietsbeleid de laatste jaren. Pas dan de website aan

Duidelijke voorwaarden op de Ryanair site zetten wat betreft fietsvervoer en dat je deze ook kunt uitprinten als document. Zo heb je bij de incheckbalie wat in handen over de fietsvoorwaarden m.b.t vervoer. Geen discussie mogelijk. Wat op de site staat ook nakomen bij de incheckbalie.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door The Worldcyclist