Klacht: Fietshoezen niet geleverd

op 17 juli 2017 over OVstore.nl in de categorie Producten

Half april 2 fietshoezen besteld. Gekozen voor de langzame (4 weken) aflevering (4 weken). Eind mei (6 weken) eens geïnformeerd naar de stand van zaken. Daar kwam een antwoord via mail op. Er kon nog geen afleverdatum worden genoemd. Via Whatsapp gemeld dat dit niet acceptabel is. Stort ons geld maar terug. Reactie is een overstaanbaar voicemailbericht. En na een week komt de melding (via mail) dat er 13 juni geleverd gaat worden. De track en trace code volgt nog. Op 16 juni geen hoezen, geen track en trace. Boze app gestuurd (bellen is onmogelijk, je krijgt niemand aan de lijn). Op vakantie gegaan met hoezen van de ANWB. Vorige week weer een mail dat de hoezen aan de overkant (??) zijn klaargemaakt voor verzending. Track en trace code is Bestelling. Werkt uiteraard ook niet. Er is nog steeds geen hoes gearriveerd. Ik noem het zwendel. ORD1719762 zal nooirt aankomen. Helaas is aangifte doen ook kansloos. De politie heeft(neemt) geen tijd voor dit soort ABC-tjes.

Wanneer ik mijn geld terug heb. Of hoezen ontvang. Maar in dat laatste geloof ik echt niet meer.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over OVstore.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over OVstore.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anja Nierop-Rond