Klacht: fiets verhuur en verstopping

op 09 september 2018 over Landal GreenParks in de categorie Vakantieparken

wij huurde van 3-9 tot 7-9 een 6ELP in biddingshuizen, boekingnummer 810353792. Omdat wij wilde gaan fietsen ,wilde wij 2elec fietsen bij de boeking huren , dat deden jullie niet, zeiden ze . Ze konden wel bij een fietsenwinkel in Harderwijk voor ons 2 fietsen regelen. Dat vonden wij wel fijn , tot we aankwamen en de fietsen
kregen . Wij moesten voor 2 fietsen voor een midweek 215 euro betalen, daar schrokken wij al van en we mochten het niet pinnen ,we moesten het zo betalen en we kregen er ook geen rekening van.Toen we daar iets van zeiden , kregen we het tel nummer van de fietsenwinkel, als we klachten hadden moesten we dat zelf maar regelen. Wat een service, Ik heb de fietsenwinkel gebeld , en u snapt al wat de fietsenmaker zei, dat zij jullie dat niet doorgegeven hebben , heb ik geen boodschap aan. en toen ik zei dat de accu helemaal leeg was , dat we ze eerst de hele middag op moesten laden, voordat we konden fietsen, vond hij dat wel een aandachtspunt, onze eerste dag was behoorlijk verknald

Gelukkig het appartement was prachtig , maar hoe kom ik op wifi ,overal gezocht, toch maar gebeld, dat hoor op tafel te liggen met een welkomst papier, nou niets,dan maar lekker in de sauna, jacuzzi en koken , toen stond de keuken en kamer vloer blank, dus de avond dweilden wij. Dinsdag morgen gelijk gebeld , bleek de afvoer verstopt , veel in en uit geloop van mannen, nu konden we gelukkig fietsen , maar om ongeveer 16.00uur ,was de klus eindelijk geklaard, we konden vrij in de sauna enz Wat ik niet snap , die verstopping moet er al langer hebben gezeten, dat dat nooit iemand gemerkt heeft.
Al met al zijn toch 2 van de 4 dagen goed verziekt en dat ongenoegen wilde ik toch graag aan jullie melden

gewoon de vakantie zonder zorgen overdoen

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Landal GreenParks over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door ries markus