Klacht: Fictieve gewonnen bieding phantasialand tickets

op 26 september 2017 over Ticketveiling.nl in de categorie Kaartenverkoop

ik ben sinds 3 dagen aan het meebieden voor kaartjes van phantasialand, hierbij stel ik een autobod in van €55 euro omdat dit het maximale is wat ik wil besteden tot hier aan toe gaat het goed.
Vandaag was het dan eindelijk zo ver dat ik tot op de laatste seconde de hoogst biedende was, met een bedrag van €38, dit zou een korting van 59% betekenen en ik zat nog niet eens aan mijn autobod. Ik wacht netjes de seconden af waarin gemeld word wie de veiling gewonnen is, hier staat vervolgens dat ik niet gewonnen heb maar dat het wel door iemand anders gewonnen is met 59% korting. Hier heb ik ook bewijs foto’s van. Volgens mij wil ticketveiling.nl bepaalde producten en tickets niet onder een bepaalde prijs kwijt en als je onder de prijs komt die ze er graag voor willen hebben stellen ze het gewoon zo in dat de bieding dan opeens door iemand anders gewonnen zou moeten zijn en dat met dezelde korting

Als je eerlijk kunt bieden. Als ticketveiling niet onder een bepaalde prijs wil voor bepaalde zaken moeten ze mensen niet vanaf €0 laten bieden dan voorkomen ze dit soort problemen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ticketveiling.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Ashleymeijer