Klacht: Fictieve biedingen?

op 22 juli 2016 over Ticketveiling.nl in de categorie Kaartenverkoop

Bij het bieden op kaarten voor Phantasialand, worden de prijzen steeds opgevoerd door heel rare namen tot een minimum van 52 Euro.
Zelfs midden in de nacht komen dezelfde namen naar voren met biedingen. Tot op heden (ben 14 dagen bezig) zijn er tijdens mijn zoektocht maar 2 veilingen verkocht onde de 52 Euro. Een van 50 Euro en een van 51 Euro.
Toch wel een beetje raar?

Eerlijke biedingen gaarne

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ticketveiling.nl over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketveiling.nl in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticketveiling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticketveiling.nl

Heeft op 22 juli 2016 om 10:33 geantwoord

Beste Rinus,

Bedankt voor je melding.

Wij zullen onze technische dienst laten kijken naar het biedverloop op de genoemde veiling voor Phantasialand om dit te onderzoeken. Zodra wij hier een uitkomst op hebben, zullen wij dit eveneens naar jou terugkoppelen, dit zal per mail zijn. Het is namelijk contractueel verboden voor aanbieders en medewerkers om mee te bieden op de veilingen, dus dit willen wij eveneens graag uitsluiten.

Team Klantenservice
TicketVeiling.nl

Heeft op 25 juli 2016 om 15:24 geantwoord

Er is totaal niet veranderd. Alles blijft gewoon bij hetzelfde.

Alle klachten die gemeld zijn door Rinysi