Klacht: Vakantie park VISLUST bood geen oplossing

op 23 augustus 2018 over Ferienpark Vislust in de categorie Vakantieparken

Afschuwelijk vakantiepark…Je wordt gewoon weggekeken en erg bekeken als je niet binnen hun cultuurtje past. Ook veel Poolse bewoners of werklui die klusjes doen daar ofzo. Prima dat ze er zijn maar deze gaven overlast. Er werd zelfs een vechthond fokker opgepakt ter plekke ! Lekker met onze kinderen van 8 en 12. Wat een rot week… Absoluut geen aanrader ! En heb ter plaatse ook al alles aangegeven maar werd niks mee gedaan. Jammer want ook een minder leuke ervaring is juist handig om wat van te leren als vakantiepark. Nu gaat het negatief mond op mond binnen mijn netwerk. En die is groot. Maar anderen hebben positief ervaren op google review dus meningen zijn verdeeld en dat mag. Ik gun iedereen daar ook een fijne tijd, ons is het niet goed bevallen maar er zijn ergere dingen. groet familie Van Leeuwen.”

Als het vakantiepark mij een vergoeding biedt ivm kosten vakantie. die niet is bevallen. Ter plaatse werd niks aangeboden.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ferienpark Vislust nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door pietvanleeuwen