Op 20 november 2020 ontving ik van Fenor bv mijn eindafrekening als klant. Volgens dit overzicht heb iki een groot bedrag tegoed van Fenor wegens betaalde voorschotten. Vervolgens ontving ik een email van Fenor dat zij het voorschot voor... Lees meer

Op 2 januari ben ik overgestapt naar Fenor voor de levering van Stroom. Nadat er iets fout gegaan was bij het doorgeven van de meterstanden (had nog een oude meter) is dit per email alsnog gedaan en Fenor heeft bevestigd... Lees meer

Bij overgang naar Fenor, per 27-11-2019, is er een foute opgave gedaan van de meterstand naar mijn oude leverancier toe. Heb Fenor hier al een paar keer over gebeld maar doen er niets aan. Hierdoor heb ik te weinig terug... Lees meer

Sinds 1 oktober ben ik geen klant meer van Fenor.Wacht nu nog steeds op mijn te veel betaalde eindafrekening Lees meer

Ruim een maand geleden heb ik Fenor verzocht om de persoonsgegevens aan te passen. Na veel telefoontjes kreeg ik eindelijk een wijzigingsformulier. Na het indienen zou deze binnen enkele dagen verwerkt worden. Na ruim twee weken nog steeds niet gebeurd.... Lees meer
