Mijn Klacht:
Een jaar geleden deed ik een bestelling bij een webshop in Engeland. Mijn bestelling werd verstuurd met Fedex. Door een fout op de factuur werd door de douane bijna 400 euro BTW te veel in rekening gebracht. Deze heb ik betaald, omdat ik ervan uit ging dat ik deze kon terugvorderen, en omdat ik anders dubbele verzendkosten moest betalen.
Ik heb bezwaar gemaakt bij de douane, en dit is toegekend middels een brief. Vervolgens heeft de douane mijn teveel betaalde BTW is teruggestort naar Fedex.
Nu probeer ik al meer dan 7 maanden dit bedrag terug te krijgen van Fedex, zonder resultaat. De helpdesk heeft mij al meerdere keren verzekerd dat het zal worden terugbetaald, maar het gebeurt niet. Mails naar de financiele afdeling blijven onbeantwoord. Fedex is verder niet te benaderen door consumenten. Ik heb recht op terugbetaling, en Fedex geeft dat ook toe. Maar ik krijg het niet, en ik kan niemand anders bij Fedex mailen of bellen.
Wat kan ik doen?
Gewenste Oplossing:
Ik wil dat Fedex de te veel betaalde BTW terug stort op mijn rekening