Klacht: Slechte service en communicatie

op 31 augustus 2019 over FedEx in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

En weer gaat het niet goed met dit rot bedrijf.
1. Pakketje werd afgeleverd toen ik niet thuis was
2. Via instructie op het briefje in de bus kon ik online aangeven wanneer ik het pakket afgeleverd wilde hebben. Ik heb aangegeven : de volgende dag
3. Ik ben de hele dag thuis geweest. ‘sMiddags nog met FedEx gebeld. Zij bevestigden dat het pakket nog die middag afgeleverd zou worden
4. Het pakket is niet afgeleverd
5. Vanochtend (318) gebeld met FedEx, tracking nummer ingevoerd. Wat blijkt: er wordt aangegeven dat er geen afleverdatum is gepland.
Ik ben echt ontzettend kwaad dat ik zelf zo achter mijn bestelling aan moet!

Gewenste Oplossing:

Wanneer FedEx zich aan de afspraak houdt

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FedEx

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FedEx nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tweekunst