Mijn Klacht:
ik had 04-12-2023 een pakket besteld wat door fedex express bezorgd zou worden dus ik had extra betaald. Mijn pakket kwam uit het buitenland en het zou binnen een week tot 9 dagen bij mij bezorgd moeten zijn.
Op de tracktrace van fedex stond wel dat het netjes optijd binnen zou komen maar dat bleek dus niet. ik heb daarom contact opgenomen met het bedrijf dat mijn pakket heeft verzonden en zij vertelde dat het lag aan een grote storm waardoor 200 vluchten naar Schiphol waren geannuleerd en dat mijn pakket dus vertraging heeft. vervolgens gaan er weken voorbij en krijg ik op 04-01-2024 een mail dat mijn pakket verloren is geraakt en dat ik dit niet meer ontvang?
Maar ik krijg van fedex alsnog een factuur voor de expres levering, en ook nog een factuur erbij dat ik mijn vorige 2 rekeningen niet aan fedex heb betaald terwijl ik met bewijs kan aantonen dat ik dit wel heb gedaan. Maar mijn pakket heb ik nooit ontvangen!
Gewenste Oplossing:
Ik zou graag mijn geld terug willen van de inhoud van het pakket. ik kan bewijzen hoeveel het heeft gekost en dat ik dat ook heb betaald! Want fedex is verantwoordelijk voor de verdwijning van mijn pakket. En ik wil de rekeningen van de expres levering niet betalen want het was en te en ik heb nooit iets ontvangen.
Ook wil ik graag dat niet de al betaalde factuur opnieuw in rekening word gebracht.