Klacht: niet nakomen van afspraken

op 13 december 2014 over FedEx in de categorie Koeriersbedrijven en post

We wachten al 3 weken op een pakket. Nadat we eindelijke een track and tracecode hadden gekregen =, bleek dat het pakket op onbestelbaar stond. Ik belde en de mw. zei dat er geen huisnummer op stond, Deze hadden we echter wel op de site van de leverancier ingevuld, Ik gaf het huisnr. en het pakket zou de volgende dag geleverd worden. Ze zou noteren dat het bij de buren afgegeven j=kon worden mochten we zelf even weg zijn. Bj thuiskomst lag er een briefje van Fedex: onbestelbaar vanwege niemand thuis. Wederom gebeld, jammer dan, zou na het weekend worden hoewel ze nog een poging ging wagen of het deze dag nog zou kunnen. Na anderhalf uur belde ik maar weer eens. Er zou teruggebeld zijn naar het verkeerde nummer en ze waren onderweg. OM 3 uur zouden e er zijn…om half 5 nog niks gezien, Weer gebeld, Ik zou teruggebeld worden, deze keer op het goede nummer want de meneer aan de andere kant van de lijn vond het een vreemde gang van zaken. Ik ook, vooral omdat ik nog geen telefoontje heb gehad… en dus ook nog steeds geen pakketje!

a.s. maandag afleveren van pakketje, hier of bij welke buren dan ook!!!

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FedEx

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FedEx nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Annie123