Klacht: Aflevering op verkeerd adres

op 19 augustus 2019 over FedEx in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,
Ik zou vandaag een pakket binnen krijgen via jullie. Naar mijn verbazing is de hele dag door niemend langs geweest. Vervolgens staat er op de tracktrace dat het pakket gewoon afgeleverd en ondertekent is. Dit brengt me twijfels, zelfs tot zo ver dat ik denk dat een koerier zelf het pakketje ondertekent en meegnenomen heeft naar zijn huis. Contact opnemen met de klantenservice heeft ook geen zin want informatie verstrekken buiten de tracktrace doen ze niet. Ik heb wel een naam maar er is niemand in mijn buurt die zo heet. Momenteel ben ik machteloos en kan ik niks anders doen dan afwachten.

Dit soort dingen vernielen mijn vertrouwen in FedEx. Kortom WAARDELOZE service.

Met vriendelijke groet,

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden wanneer ik precies weet waar mijn pakket momenteel is, en wanneer ik weet wanneer het pakket bezorgd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FedEx

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FedEx nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Roystanp