Klacht: Fed ex

op 28 maart 2013 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al een tijdje geleden heb ik kleren en juwelen besteld bij light in the Box. Deze zijn op tijd geleverd. Echter 3 weken later ontving ik een factuur van Fed Ex voor de invoerrechten en BTW omdat het geheel uit China is gekomen.
Omdat op de website verzendkosten genoemd worden was ik in de veronderstelling dat dat de totale kosten waren. Ik meen dat light in the Box verplicht is te noemen dat op het totaalbedrag nog een factuur van Fed Ex te verwachten is ad ….euro. Over de levering ben ik tevreden, de kwaliteit laat te wensen over maar dat deze kosten niet vermeld zijn op voorhand ervaar ik als pure misleiding.
aangezien ik de eerste brief vergeten was te openen (en mijn koste toen al €30.19 waren) en er dus nu €30 is bij gekomen omdat ik dit vergeten ben. Ik nu 60.74 moet betalen! Dit is ongeveer evenveel als ik zelf heb moeten betalen voor de bestellingen

Gewenste Oplossing:

?

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Light in the box

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Light in the box nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 06 augustus 2013 om 12:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen dat uw pakket in rekening voor invoerrechten is gebracht. Wij vinden het jammer voor de extra kosten. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

Met vriendelijke groet,

De klantenservice
Lightinthebox

Alle klachten die gemeld zijn door anademuelenaere