Klacht: Fatkiller niet begrepen

op 31 mei 2016 over Fatkiller in de categorie Zorghulpmiddelen

Ik was op vakantie in Nederland in februarie en kwam op het net tegen dat je gratis in aanmerking kon komn van pillen . Ik gaf me gegevens Door . Twee weken daarna kreeg ik een pakketje van degene waar ik tegen die tijd logeerde. Ik logeerde niet meer daar omdat ik op vakantie was en overal logeerde. Ik bekeek me pakketje en zag dat 3 fat killer pills kreeg en 1 slim x treme , had niet zoveel tijd want de volgende dag moest ik trug naar mijn land. Ik zit al een tijdje in mijn land en kreeg te horen dat ik post kreeg op het adres in Nederland ik vroeg degene die daar woonde om het open te doen en ik was verbaasd dat ik aanmaningsbrieven kreeg. Ten eerste ik heb nooit pillen besteld ik deed mee aan hetgeen waar ik gratis pillen kon krijgen en als ik zou bestellen zou ik niet zoveel bestellen het is echt een gemene truk van fatkiller om aan geld te komen I’m vind het vreselijk. Ik heb dat geld niet om te betalen .ik heb geen PayPal of creditcard, geen factuur nummer . Ik ben ook nergens ingeschreven in Nederland. Ik ben al 2 maanden in mijn land .

Ik ben tevreden wanneer ze hun fouten hebben ontdekt en geen gemene trukjes meer toepassen om aan geld te komn. Echt gemakkelijk. Xo gaat dat niet.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fatkiller

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fatkiller nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fatkiller