Klacht: fatkiller

op 09 september 2016 over Aliaz Cooperation SIA in de categorie Internetshops - Medische producten

Geachte
ik ben Larissa kramer. op 9.09.2016 heb ik fat killer gekregen met een factuur. Maar ik heb het niet besteld daarom stuur ik het terug. ik heb een keer besteld en ik heb het betaald via bankkaart en ik heb het gekregen maar tweede keer heb ik niks aangevraagd.
gelieve het annuleren.

Als het zal annuleren

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aliaz Cooperation SIA

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aliaz Cooperation SIA nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Aliaz Cooperation SIA in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aliaz Cooperation SIA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aliaz Cooperation SIA

Heeft op 29 september 2016 om 16:51 geantwoord

Geachte Larissa Kramer,

Hartelijk dank voor uw bericht en onze excuses voor de late reactie.
Het proces om als bedrijf te kunnen reageren op klachten via Klacht.nl heeft enige tijd in beslag genomen.
Graag reageren wij op uw klacht.

Wij hebben op 15 juli 2016 een bestelling van u ontvangen en de producten zijn op naar het opgegeven adres verstuurd.

Bij deze bestelling heeft u zich tevens aangemeld voor ons abonnementsprogramma, dat is de reden waarom u de extra producten van Fatkiller heeft ontvangen, t.w. factuurnummers 401126010 (naar u verzonden op 29 augustus 2016) en 401209836 (naar u verzonden op 21 september 2016).
Het product met factuurnummer 401126010 hebben wij retour ontvangen en deze factuur is door ons geannuleerd.
Meer informatie over het abonnement kan worden gevonden op onze productwebsite waar u uw bestelling heeft geplaatst.

Het abonnement is per direct stopgezet.

Gelieve het laatst ontvangen product retour te zenden. De factuur is al door ons geannuleerd.

Hartelijk dank voor uw medewerking.

Fatkiller support

Alle klachten die gemeld zijn door olialag