Klacht: Fastlane den haag NOOIT

`S Gravenhage
Zuid – Holland
2516HA
Nederland

Rij instructeur wil na 2 lessen niet meer komen omdat hij geen benzine en eten geld meer heeft

Geld terug

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Fastlane in behandeling genomen

Bericht van

6 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw Kikos,De Groupon actie was "10x gratis lessen + examen voor €200" met als voorwaarde dat je een beginnende bestuurder bent. Dit is bij de eerste les ook aangegeven door de ervaren rij-instructeur. Bij de 2e les was duidelijk dat U niet een beginnende bestuurder bent, hiermee komt dus de actie te vervallen. Uit coulance was u toen nog de één les en examen aangeboden indien u bij Fastlane zou blijven lessen of het resterende bedrag terug nl €50.Er is toen tegen u gezegd dat Fastlane niet het volledige bedrag van €200 van Groupon krijgt maar €120. €120 - € 70 (2 lessen van €35) = € 50. U dient voor de rest van de €80 bij Groupon te moeten zijn aangezien u daar ook de betaling heeft gedaan. Maar u wilde het volledige bedrag €200 van Fastlane terug, wat we niet hebben gekregen voor de actie.Vervolgens bent u begonnen met de rij-instructeur te intimideren en dreigen met advocaat en er een rechtszaak van te maken.Dat was toen ook de reden dat de rij-instructeur niet meer wilde komen lessen!Wij willen u nog steeds het resterende bedrag van €50 retourneren. Om dit af te handelen, ondanks het feit hoe u zich toen heeft gedragen.Hoogachtend,Rijschool Fastlane

Alle klachten die gemeld zijn door kikos