Klacht: Fast lane tickets

op 07 juni 2016 over Walibi Holland in de categorie Attractiepark

Goedemiddag,

Wij zijn zojuist vertrokken vanuit Walibi Holland. Wij hadden 2 fast lane tickets silver aangeschaft (2x€30,-) dit heb ik vaker gedaan maar nog nooit zo een rot dag gehad als vandaag. De hele dag door was er storing bij de attracties (afwisselend, dan weer bij platform 13, dan weer bij de el condor) waardoor het ons al elke keer veel tijd kostte aan heen en weer lopen naar een andere attractie, dus op verschillende momenten geen gebruik kunnen maken van de attracties. Dit is nog niet eens het ergste, het ergste vond ik nog dat sommig personeel ons pas 3/4 rondes later zag staan bij de fast lane ingang. We mochten altijd plekken uitkiezen waar we wilden gaan zitten, dit was ineens bij sommige attracties ook niet meer aan de orde. Een mooi voorbeeld was bij de goliath vandaag. Wij stonden al 2 rondes te wachten tot er iemand van de fast lane service bij ons kwam. Toen werd de code gescand en liep mevrouw weg (terwijl er normaal gesproken word gevraagd waar we willen zitten) maar nu konden we na het scannen van de code nog eens 2/3 rondes wachten en vervolgens worden er willekeurig 2 mensen uit de attractie gehaald en daar wilde zij ons neerzetten, terwijl we graag een andere plek hadden gewenst. Wij hebben dus ook meerdere keren gehad dat we net zo lang stonden te wachten als de reguliere wachtrij. Wat ik begin van de klacht al stuurde, ik heb al vaker fast lane aangeschaft maar nog nooit heb ik dit meegemaakt. Ik voel mij zwaar en zwaar opgelicht en ik heb totaal geen leuke dag gehad. Ik hoop dat jullie actie willen ondernemen want ik ben zwaar teleurgesteld in Walibi Holland na vandaag.

Zodra ik mijn geld voor de fast lane tickets (deels) vergoed krijg.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Walibi Holland

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Walibi Holland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Chantal Jongstra