Klacht: Family zak

op 27 juni 2017 over Lays in de categorie Handelsondernemeing

Wij hebben tot 3 x toe een family zak gehaald bij de jumbo kinder feestje met van verschillende zakjes Schips er in bij de eerste zak hadden we de nibits stengels het leek wel of die zagen er verschrompeld uit als of ze bedorven was tweede zakje was de wokels niet knapperig maar zacht egt ranzig we hebben die family zak weggedonderd en vlug twee nieuwe zaken gehaald en daar hadden we twee zakjes die open waren en een paar paprika schipjes in zaten 4 stuks en 7 stuks bij de derde zak zaten 6 zakjes in pffffff maar wel er voor betalen ik we zijn maar terug gegaan en hebben maar gewonen zakken gehaald dit is echt niet normaal en vind dat ze wel beter op mogen letten dit is voor zo een kinder feestje egt gewoon niet oké
Hopelijk doen ze er iets aan want bedorven zooi ga ik niet aan kinderen geven ik ga ook zeker zulke family zakken niet meer halen

Jullie moeten het beter controleren hoe jullie dit oplossen mogen jullie zelf bedenken dit ligt egt bij jullie

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lays

Reactie van de melder van de klacht Cf cia

1 maand geleden - Je kan een klacht neer zetten over Lau's maar ze doen er niks mee kreeg een mailtje dat ze niks met mijn klacht doen maar vragen wel of je een beoordeling in cijver wilt geven dikke 1 krijgen ze ipv 7,8 ,9 tegen wording is het niet van deze tijd dat ze iets afhandelen en het gewoon langs zich neer leggen alleen ze vergeten je hoort te krijgen waar je voor betaald heb en hoort gewoon goed te wezen punt ga toch verder kijken waar de klacht wel serieus genomen word

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lays nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cf cia