Klacht: faktum (abstrakt) keuken

op 13 oktober 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Aantal jaren geleden faktum keuken aangekocht via Ikea heerlen , Ik zou dus aantal frontjes moeten gaan vervangen door schade. Dit is bestelt in augustus in Ikea te Heerlen , medewerkster zei dat ze me zou contacteren vanzodra ze geleverd zijn. Na heel lang wachten is er geen contact opgenomen en ben ik zelf naar de Ikea gegaan, om te vragen waar de bestelling blijft. Blijkbaar hebben ze me proberen te contacteren op een bizare nummer. De werkneemster heeft ze vergist en had mijn gsm nr bovenaan in titel op mijn bestelbon genoteerd ipv bij de contact nr. Bij contact nr stond er 32123456789 door de werkneemster zelf genoteerd. Ze zou dus opnieuw bestelling ingeven maar helaas de frontjes en faktum kast is uitverkocht. Niets meer in voorraad. Ik zit hier met een keuken van pas aantal jaren oud. En kan geen frontjes vervangen. Ik ben heel teleurgesteld, dit is echt niet wat ik verwacht had.

Ik wil gewoon mijn faktum kast met met mijn 3 frontjes

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door esma20006