Klacht: Fake beloftes

op 18 mei 2020 over MyTrendyPhone.nl in de categorie Telecomwinkels

Zondag 10-5 een bestelling geplaatst bij deze website. 1-4 werkdagen levertijd werd er beloofd. Het begon er al mee dat ik geen orderbevestiging ontving. Na wat reviews gelezen te hebben blijkt dit echter meer de regel dan de uitzondering te zijn. Donderdag 14-5 een update gevraagd over de bestelling. Het product was niet op voorraad, maar de klantenservice beloofde mij dat er diezelfde dag een nieuwe batch binnen zou komen en mijn product dan direct verzonden zou worden. Maandag 18-5 nog geen verzendbevestiging gehad en wederom contact opgenomen met de klantenservice. Wederom de mededeling gehad dat het product niet op voorraad is en dat er deze week een nieuwe batch verstuurd wordt. 1-4 werkdagen levertijd is dus een farce, en vervolgens wordt je van het kastje naar de muur gestuurd door een slecht Engels sprekende man die alle schuld bij de supplier legt, en zelf geen enkele verantwoording neemt. De site doet valse beloftes, en liegt haar klanten vervolgens vrolijk verder voor.

Als er gestopt wordt met het doen van valse beloftes. 1-4 dagen levertijd? Onzin. Donderdag een nieuwe batch en meteen verzonden? Onzin. Ik verwacht een eerlijke reactie van de winkel met daarin uitgelegd wat de echte reden is voor de vertraging, en een eerlijke nieuwe verwachte levertijd.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MyTrendyPhone.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door BlikjeBier