Klacht: Fairflirt is fake en brengt ongeoorloofd kosten in rekening!!!

op 13 januari 2014 over Fairflirt in de categorie Datingsites

PAS OP!!! Blijf weg van deze site!
Alles is fake! De meest mooie dames komen op me af op die site. Als ik hier een fotootje van mezelf kon laten zien dan had u ook wel gesnapt dat het niet logisch is dat er zoveel goddelijke dames op me af zouden komen. Gebeurd me in real life nou nooit!

En verder, ik kan mijn hele verhaal hier wel gaan typen, maar het is exact de zelfde klacht als Dhr. Jan Verniers schrijft.
Echter, met 1 verschil. Bij mij klopt het ip-adres niet!
Dit is wat er bij mij in de 2de aanmanig staat:

Her/Frau

Hendrik van Zuthem
(mijn adres typ ik niet)

11** *A Amsterdam Zuidoost

Hamburg 30.12.13

Geachte van Zuthem,

Door de stornering van de afboeking m.b.t. uw premium-lidmaatschap bij fairflirt.nl heeft u een schuld van 49,80 EUR. Om deze reden hebben wij uw gegevens doorgegeven aan een incassobureau.

U heeft aantoonbaar op 21.11.2013 onder vermelding van uw persoonlijke gegevens alsook uw IP adres 77.161.226.25 bij ‘fairflirt.nl’ een Premium-lidmaatschap aangekocht, waarbij u zich uitdrukkelijk akkord verklaard hebt met de algemene voorwaarden. Dit verplicht u contractueel rechtsstreeks uw lidmaatschap ter waarde van 49,80 EUR te betalen. Dit heeft tot op heden – na meerdere aanmaningen – niet plaatsgevonden.

Wij bieden u nu de allerlaatste Kans uw openstaande schuld te betalen. Doet u dit niet, dan komen er bovenop uw openstaande betaling nog aanmaningskosten, die de oorspronkelijke openstaande schuld aanzienlijk overschrijden.
Uw gegevens zijn als volgt opgeslagen:

Naam: van Zuthem
E-Mail: hendrik0578@live.nl
IP-Adres: 77.161.226.25

Gelieve hat te betalen bedrag van 49,80 (exclusief 15,00 EUR servicekosten)over te maken naar het volgende rekeningnummer:

Ontvanger: Webbilling AG
Rekeningnummer: 637043065
Banknummer: AMSTERDAM

Mededeling: NLX2882E9AX38F2E25

Totaal bedrag: 64,80 EUR

Als uw betaling voor 06.01.2014 plaatsvindt, zullen wij de incasso stopzetten. de toegang tot uw account wordt dan natuurlijk direct weer vrijgegeven.

Wij behouden ons uitdrukkelijk het recht uw gegevens door te geven aan het desbetreffende incassobureau. Neem aldus dit bericht serieus. Dit is de enige mogelijkheid om bijkomende narigheid in verband met uw solvabiliteit te vermeiden..

Heeft u vragen of opmerkingen dan helpen wij u graag verder. Neem contact met ons op via het volgende mailadres support-nederland@billja.com

Als u in de tussentijd uw lidmaatschapsbijdrage hebt overgemaakt, kan u dit bericht als ongeground beschouwe

Klantenservice, fairflirt.nl

LET OP: ik heb deze aanmaning helemaal letterlijk over getypt. Dus inclusief alle taalfouten!

Daarbij komt dat er nergens ook maar iets van een bedrijfslogo te vinden is. Op de envelope ook niet en is met een Duitse stempel gefrankeerd. De aanhef zoals u kunt zien is ook in het Duits. Maar vervolgens staat er in de rechter bovenhoek en als voettekst onderlangs de volgende adresgegevens:
Jadorra S. à. r. l.
38 Route d’Esch
L-1470
Luxembourg

Voor mij reden genoeg dat er ergens iets niet helemaal goed zit. U raadt het wellicht al. Ik heb tot dusver nog niks betaald!
Het zal mij benieuwen wat het volgende wordt.
Wordt vervolgd!

Wederom ben ik het met Dhr. Verniers eens.
Onmiddelijk die site uit de lucht halen!!! En daarbij een flinke boete voor misleiding er overheen. In tegenstelling bij Dhr Verniers is bij mij is het zogenaamde verschuldigde bedrag al opgelopen tot € 64,80.

Deze praktijken gaan maar door. Is er dan helemaal niks tegen te doen? Als ik perongeluk op de verkeerde plek een scheet laat, dan krijg ik een boete. Maar dit soort praktijken zijn kennelijk volkomen legaal. Ik ben WOEDEND!

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fairflirt

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fairflirt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hendrik0578