Klacht: Factuur zonder bod

op 22 april 2020 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Ik heb de volgende e-mail ontvangen van Intrum:
Op 25 februari 2020 heeft u een bod uitgebracht op de veiling: Wijnproeverij bij jou thuis (6 p.).
Naar aanleiding van uw winnende bod heeft u een mail ontvangen van Vakantieveilingen, u dient de betaling binnen 5 dagen over te maken. Omdat u zich niet heeft gehouden aan uw betaalverplichting zijn er meerdere herinneringen verstuurd en is de vordering op 20 maart 2020 aan ons incassobureau overgedragen.
Onze opdrachtgever Emesa Nederland B.V. h.o.d.n. Vakantieveilingen.nl
Betalen voor 30-03-2020

Mevr. Schneider
088-0201700
www.intrum.nl

Ik heb geen bod uitgebracht op een wijnproeverij en dus ook geen betalingsbevestiging e-mail ontvangen en ook geen wijn proeverij gehad bij mij thuis. Deze mail komt zomaar uit de lucht vallen!

Ik wil niet betalen voor een bod dat ik niet gedaan heb en dus nooit iets over ontvangen heb van vakantieveilingen. Ik hoop dat u mij hierbij kunt helpen.
Mvgr
Guusje van Bolhuis

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vakantieveilingen.nl nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door gvbolhuis