Klacht: Factuur Waterschade terwijl we de boek zo hadden ontvangen

Tara020 op 16 september 2021 over Van Dijk in de categorie Algemeen, Boeken

Omdat Van Dijk telefonisch geen antwoord geeft en niet bereikbaar is mail ik mijn klacht. We hebben de vorige periode onze boeken via de mentor ingeleverd. Ik krijg na de vakantie een mail dat de boek Nieuw Nederlands niet is geaccepteerd wegens schimmel. Deze boek heb ik pas van de Mentor ontvangen en er is geen schimmel maar waterschade aan de boek. Dit boek hebben wij zo van Van Dijk ontvangen maar, omdat het een 2e hands leenboek uit 2016 was vonden we de waterschade niet belangrijk. Het was compleet en niet geschuurd ! Nu accepteren ze hun eigen boek niet en factureren ze de nieuwwaarde van €71,50.
Ik ga deze factuur niet betalen en ze moeten deze boek wel accepteren. Ik heb al vernomen dat deze waterschade bij meerdere ouders is voorgekomen en dat deze waterschade aan Van Dijk ligt. Mijn fout was dat ik het aan het begin van de schooljaar niet had moeten accepteren maar ik dacht dat het normaal was bij 2e hands leenboeken.

Ze moeten de boek wel accepteren en de factuur annuleren

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van Dijk

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van Dijk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tara020