Klacht: factuur voor een GRATIS artikel

op 23 januari 2014 over Flexifront in de categorie Scheren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag een factuur van u ontvangen om 13.90 over te maken voor iets wat GRATIS is toegestuurd naar mijn zoon van 15 jaar oud. Wij hebben NOOIT eerder een factuur van jullie gehad en krijgen nu een ‘herinnerings’ factuur!
Dit is onacceptabel en niet correct!

Gewenste Oplossing:

Het annuleren van de factuur voor een product dat GRATIS is aangeboden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Flexifront over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Flexifront in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Flexifront een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Flexifront

Heeft op 11 februari 2014 om 08:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte R Buma,

Inmiddels heeft u al contact met ons gehad via de website.
Wij hebben een eerste herinenring per mail gestuurd.

Met vriendelijke groet,

Lisa van de Berg
Courlux Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door R.Buma