Klacht: Factuur VF03900213841

Benno van der Veer op 24 april 2020 over Breman Installatiegroep in de categorie Installatiebedrijven

Geachte heermevrouw,

Volgens mij 6 april jl. is er een servicemonteur langs geweest voor de anderhalf jaarlijkse controle.
De monteur heeft alles nagekeken en schoongemaakt en melde mij dat alles er perfect uit ziet. Vervolgens is de monteur weer vertrokken.
Nu iets meer na 2 weken krijg ik van jullie tot mijn ongeloof bovengemelde factuur in de bus. Ik ben het hier niet mee eens.
Monteur heeft mij niks verteld over dat er dingen vervangen zijn of iets dergelijks en zoals ik al eerder zei alles zag er perfect uit zei de monteur.
Als er kosten aan verbonden zouden zijn had ik dit wel graag willen weten en wat er dan ook vervangen zou zijn.
Nu is het voor mij alleen maar gissen en moet ik er maar vanuit gaan dat het ook daadwerkelijk gebeurd is.
U begrijpt dat ik hier zeer teleurgesteld in ben dat er niet over gecommuniceerd is.

Ik zou dan ook graag zien dat de factuur gecrediteerd wordt.
Een stukje service van jullie kant.

In afwachting van uw antwoord.

B. van der Veer

Als er goed gecommuniceerd wordt en dat er ook uitgelegd wordt wat er daadwerkelijk vervangen wordt en wat de kosten daar van zijn.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Breman Installatiegroep over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Breman Installatiegroep in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Benno van der Veer