Klacht: Factuur ten onrechte

op 16 juli 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik kreeg een factuur van een artikel dat ik niet besteld heb, niet ontvangen heb en dus ook niet wil betalen, bedrijf wil geen credit nota sturen.

Gewenste Oplossing:

NOOIT VAN DIE ACHTERLIJKE MENSEN

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 23 juli 2017 om 23:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer,
In uw email d.d. 19 juli 2017 vermeldt u dat u uw bestelling heeft geretourneerd. Zodra wij uw zending en het product in goede orde hebben ontvangen, zal de factuur worden gesloten. Voor verdere correspondentie aangaande de status van uw bestelling verwijzen wij u vriendelijk naar onze klantenservice via info@luxstyle.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Stefaan-64