Klacht: Factuur betalen

op 31 juli 2017 over Kinderplezier.nl in de categorie Internetshops - Boeken en tijdschriften

Ik heb mijn 1ste kinderboeken pakket gratis gekregen en moest ik voor het volgende pakket die ik heb ontvangen 10,95 betalen voor 30-07-17
Ze hadden mij voor die tijd al 14,95 afgeschreven ik heb deze laten terug boeken omdat dit bedrag niet was afgesproken hier heb ik een mail van ontvangen.
Nu krijg ik de mail dat ik hun 17,95 moet betalen en dat ben ik niet vanplan om te gaan betalen het afgesproken bedrag was 10,95 en geen cent meer…

Wanneer ik alleen de 10,95 moet betalen wat afgesproken was..

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kinderplezier.nl over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Kinderplezier.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kinderplezier.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kinderplezier.nl

Heeft op 31 juli 2017 om 13:48 geantwoord

Hallo Jadely,

Wat vervelend dat je het idee hebt dat er iets mis gaat. Voor het kennismakingspakket zou je ivm een actie slechts een bijdrage in de order- en verzendkosten betalen van €7,95. Vervolgpakketten kosten €14,95. Dat werd correct afgesproken en gefactureerd.
De bestelling werd telefonisch gedaan, natuurlijk kan het zijn dat je je dit niet goed kunt herinneren, ik stuur je via mail nu de voicelog met gemaakte afspraken waarin dit heel duidelijk wordt afgesproken en herhaald.

De incasso's zijn in eerste instantie niet gelukt wegens 3x onvoldoende saldo op het opgegeven rekeningnummer en de laatste incasso werd gestorneerd. Vandaar dat er herinneringen zijn gestuurd waarbij we helaas administratiekosten in rekening hebben moeten brengen. Dit werd ook gespecificeerd op de ontvangen facturen.

Uiteraard kun je altijd ook direct met ons contact opnemen via www.kinderplezier.nl/contact voor meer uitleg mocht er nog iets onduidelijk zijn.

Met vriendelijke groeten
Kinderplezier

Alle klachten die gemeld zijn door Jadely