Klacht: Factuur?

op 26 juli 2017 over Hotelbon in de categorie Reizen Algemeen

Geachte,

2 jaar geleden ongeveer hebben wij 1 malig een hotelbon aangeschaft. Omdat wij hem nooit hebben gebruikt heb ik toen hij afliep telefonisch opgezegd.

In al die tijd nooit een factuur of aanmaning ontvangen. Dus het zal wel goed gegaan zijn dacht ik bij mijzelf.

2 weken geleden werdt ik gebeld, tijdens werktijd en door drukte rondom onze vakantie niet terug gebeld. Er was ook geen voicemail ingesproken en als het belangrijk is bellen ze nog wel een keer dacht ik? Afgelopen maandag werd ik wederom door hetzelfde nummet gebeld. Aangezien de waardeloze werktijden weer niet terug kunnen bellen. Op andere wijze geprobeerd contact te zoeken maar daar wordt helaas niet opgereageerd.

Vandaag om 5 uur eindelijk gelukt terug te bellen. Vervolgens krijg ik van een zeer onvriendelijke man te horen dat er al 1.5 jaar een rekening open staat en dat als we niet direct betalen gedagvaart worden.

Ik vindt dit nogal een schok aangezien wij bij jullie niets hebben lopen waar we voor hoeven te betalen. Dus ik heb het bedrag dan ook direct voldaan, een deurwaarder zit namelijk niemand op te wachten.

Ik vindt dit nogal een kwalijke zaak en snap ook niet hoe dit kan gebeuren. Wij hebben nooit een factuur of een aanmaning van jullie ontvangen. Nooit hebben jullie gebeld en nu ineens dit. Ik zou graag opheldering krijgen hoe dit kan en hoe we dit gaan oplossen. Aangezien wij nu iets meer als 100 euro hebben betaald voor iets wat wij hebben opgezegd.

In de bijlage bewijs van betaling.
Ik hoop spoedig van jullie te horen om dit op te lossen. Telefonisch zijn wij vanwege ons werk niet bereikbaar tussen 8.00 en 17.00 uur van maamdag t/m vrijdag.

Kim en Chris de Brouwer

Ik wil mijn geld terug en niets meer met hotelbon.nl te maken hebben. Ik wil excuses voor de belachelijke manier hoe ik behandeld ben.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hotelbon

Reactie van de melder van de klacht Kim De Brouwer

2 maanden geleden - Gister per mail de afspraak gemaakt dat ze dezelfde avond contact met mij zouden opnemen. Helaas moet dat tot op heden nog steeds gebeuren....

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hotelbon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kim De Brouwer