Klacht: factnr:5284 Bizar hoge rekening en nu geen reacties

op 08 februari 2018 over van Genabeek in de categorie Installatiebedrijven

Ik heb met Danny Swarts van dit bedrijf duidelijke afspraken gemaakt en aangegeven wat er moest gebeuren. Hij adviseerde mij een pakket van 295 euro erbij te nemen omdat anders de nota veel hoger uit zou vallen omdat alles dan op uurtarief zou gaan. Ik heb gezegd dat hetgeen in het pakket zit al door 5 mensen is gedaan en dus niet nodig is, toch heb ik zijn advies opgevolgd. De monteur Raphael die is gekomen heeft dit pakket dan ook in zijn geheel overgeslagen en is meteen begonnen met de lekdetectie. Danny had gezegd dat ze op een plek ter grootte van een bierviltje het lek zouden gaan aanduiden. Raphael heeft een grote potloodstreep op een van mijn gespachtelpoetste wanden gezet en vertelde mij dat het lek daar moest zitten. Inmiddels is de installateur gekomen (ander bedrijf) en het lek blijkt ook nog eens niet op de aangegeven plek te zitten! Wel komt er nu een nota van 716,14 EURO dit is incl. de niet uitgevoerde werkzaamheden van 295,00 EURO. Al dagen ben ik bezig met mails en telefoongesprekken proberen te voeren, echter ergens wordt op gereageerd. Mijn voorstel ondanks de wanprestatie (omdat er toch iemand geweest) is om de nota te betalen en de 295,00 EURO excl. BTW in mindering te brengen. Ook dit voorstel heb ik per mail gezonden, maar ondanks beloften wordt nergens op gereageerd. Zojuist via Google op Van Ganebeek gezocht en ben erg geschrokken van de vele, vele klachten !

Als er een gecorrigeerde nota komt waarop de 295 EURO excl BTW eraf is gehaald en ik daarmee dit trieste boek Van Genabeek kan sluiten. Dan kan ik verder met het herstellen van het gaslek door een installatiebedrijf te Alkmaar.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over van Genabeek

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over van Genabeek nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RCMD