Klacht: Fabrieksfout deuren

op 08 juni 2021 over Wensink in de categorie Autodealers

In mijn citroen cactus zitten in drie van de vier deuren roest lassen. DE garage heeft dit als zodanig beoordeeld, alleen geven ze nu aan dat mijn auto net boven de leeftijd van vervanging zit. (ruim 5 jaar). Ook bij de carrosserie controle beurt na 4 jaar is dit niet opgemerkt, daarom is m.i. ook de Garage nalatig geweest op dit onderdeel.Ben overigens verder goed over de service van garage Wensink in Heerenveen te spreken. Alleen hier zwaar teleurgesteld over. Ook na juridisch advies ingewonnen te hebben wordt gesteld dat een garage altijd verantwoordelijk blijft en geven mogelijk anders een consumenten programma hier over te benaderen. Heeft overigens niet mijn voorkeur

In mijn hele leeftijd ca 10x een citroen gekocht , altijd de auto bij de erkende garage in onderhoud gehad. Ben tevreden als dit probleem naar behoren opgelost wordt. Overigens lijkt me dit ook van een gerenommeerd merk als citroen.
(Als ik een E-mail adres van u krijg , kan ik u de mail zenden die richting garage is verzonden)

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wensink

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wensink nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door E.H.de Vries