Klacht: Fabine en sabine

Mxx1000 op 26 december 2019 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

2 onbenullige dames aan het werk maken hun regels en ontslaan iedereen die zij niet mogen
Wanneer iemand zich ziek meld dan zeggen ze de volgende dag wij hebben geen ziekmelding ontvangen
De een nog erger dan de andere en niemand die daar iets aan doet alle medewerkers zijn bang voor hun baan
Meerdere malen een klacht ingediend maar de dames lachen erom en het personeel word maar uitgelachen waar is de leiding van mc Donalds nu als er niets gedaan word zullen er mensen met trauma ziekmelden en tja aangezien de ziekmelding nooit ontvangen word worden deze mensen ook nooit uitbetaald.
Maar als er meerdere malen tegen de dochteres van panky een klacht is ingediend en niks gedaan word dan blijft alleen de ombudsman over om daar eens een klacht in te dienen tegen mc donalds als het in de media komt zal het misschien wel helpen

Niet over M Donalds lelystad in ieder geval

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mxx1000