Sinds juni 2019 met Famed aan het bellen en emailen omdat nota’s niet op mijn adres aankomen. Tot vorig jaar was dit geen probleem en heb ik alle tandartsnota’s ontvangen. Volgens Famed ligt de schuld bij Sandd. Sandd geeft echter... Lees meer
De tandartsrekening (dental clinics) van mijn moeder, die dementerend is, komen via Famed. Behalve dat dit naar verschillende mailadressen wordt gestuurd, duiken er opeens aanmaningen rekeningen die we niet eerder hebben gezien. Waarvoor de rekeningen zijn is niet duidelijk, ook... Lees meer
Vorige maand kreeg ik een rekening van apotheekkosten van mijn stiefdochter. Zij is bijna 30 jaar en woont al 10 jaar niet meer bij ons.
Onze dochter was hierover zeer ontstemd, en heeft een klacht ingediend.
Nu - een maand later -... Lees meer
Onder aan de nota suggereert u met uw tekst dat mijn zorgverzekeraar het restant bedrag vergoedt. Deze tekst schept onduidelijkheid aangezien dit niet waar is . Probeerde dit tel. aan mevr. Marleen uitteleggen die mij op een zeer onaangename wijze... Lees meer
Gister een aanmaning ontvangen per post van een openstaande nota met de incassokosten van 40,- euro. Eerder heb ik e-mails ontvangen van een voor mij onbekende organisatie. Dus ik heb de e-mails als phishingspam beschouwt. Naar mijn weten had ik... Lees meer
Ik heb gisteren een e-mail ontvangen van credios. Dit is een incassobureau van famed. Dit naar aanleiding van een nota die ik niet betaald zou hebben. Het betreft een tandarts nota. Ik heb famed gebeld en uitgelegd dat ik... Lees meer
Een tijd geleden heb ik via Famed een te hoge tandartsnota gekregen van €60,33. Mijn tandarts heeft Famed laten weten dat deze nota inderdaad te hoog was. Zodoende is de nota met €25,70 verminderd naar €34,63. Dit bedrag heb ik... Lees meer
oorspronkelijke rekening wil ik betalen van 20 euro maar niet de onterechte incasso kosten van 40 euro die jullie eroverheen rekenen voor niks. Lees meer
Wij blijven facturen ontvangen van de oude bewoners. Al meerdere keren de facturen terug gestuurd met tekst erop, 1ex verstuurd, 2e... inmiddels 5 e keer. En niet van 1 persoon maar van meerderen.
Waarom wijzigen jullie niet je systeem? Lees meer
Moest vandaag met spoed naar tandarts en krijg te horen dat ik niet geholpen wordt omdat ik negatief zou staan bij famed.
Nooit geen factuur gehad bel je zeggen ze dat het naar incasso bureau is bel je incasso... Lees meer