Klacht: eyelash grow enhancer Luxstyle.nl

op 01 september 2015 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

In juli heb ik via face book een bestelling geplaats voor het eyelash serum. omdat ik het al eerder heb gebruikt met goede resultaten van een ander merk wat veel duurder was, heb ik besloten om er 2 te bestellen voor een mooiere prijs 1 voor mij zelf en een voor de geef.
Het serum voldeed niet aan de belofte maar zoals het gaat, denk je nou teveel moeite om het terug te sturen.
Maar wat schetst mijn verbazing! blijkt dat zij nu ook een vervolg zending sturen en ook nog een dubbele dosis met de mededeling of ik ff €113.95 ,- over kan maken.
Hoeveel wimper verlenger kan je op je ogen smeren? als het serum zou doen wat ze beloven , zou ik mijn wimpers iedere maand moeten knippen om ze op lengte te houden.

Ik heb het bedrijf 2 maal een mail gestuurd en als antwoord gekregen dat ik alleen het eerste pakketje mag terug sturen maar dat de zending geheel mijn verantwoording is, maar het tweede zakje moet ik betalen.
ook hebben zij mij een template toe gestuurd die niet ingevuld is , met de mededeling dat ik zo’n soortgelijke heb ingevuld.

Maar ik heb nooit een abonnement bij Luxstyle afgesloten en zal dit ook zeker nooit doen.
Want ik lees na het bedrijf gegoogld te hebben alleen maar negatieve verhalen omtrent dit bedrijf.

Als ik niets meer van hun ontvang
Als zij de twee eyelash grow enhancer terug nemen.
Als zij mij niet meer lastig vallen met bedreigingen betreft een deurwaarder

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 06 september 2015 om 07:17 geantwoord

Beste Belinda,

U heeft al eerder contact gehad met onze klantendienst en zij hebben een oplossing aangeboden.
Wanneer u de eerste zending naar ons terugstuurt volgens de tevredenheidsgarantie, zullen we na ontvangst de openstaande factuur sluiten.
U hoeft de tweede factuur dan alsnog niet te betalen.

Heeft op 07 september 2015 om 22:45 geantwoord

Beste medewerker/ster van Luxstyle, u vraagt mij om het product van de eerste zending in de originele verpakking ( doosje ) terug te sturen . Doordat ik besloten heb om die te gaan gebruiken en niet terug te sturen ,heb ik de verpakking weggegooid . Ik wil de tweede levering terug sturen omdat ik deze niet heb besteld. En die zijn verzonden in een zak en deze verpakking kan / mag ik niet terug sturen volgens de mail die ik van u heb mogen ontvangen . Dus krijg ik gewoon weer een aanmaning van u met opnieuw een verhoging ????????????? Ik begrijp het nu niet meer! Kunt u mij duidelijkheid geven ??

Alle klachten die gemeld zijn door beleuw