Klacht: Extreme hoge kosten adres wijziging

op 21 december 2017 over CCV-Net in de categorie Internetproviders

Vandaag contact gehad met CCV Nederland betreft een adreswijziging op onze pin bonnetjes (alleen de vermelding).

Onlangs zijn wij verhuisd naar een andere vestiging, wij huren al sinds een aantal jaren 2 automaten bij CCV Nederland hiervoor betalen wij maandelijks een bedrag a € 94,75 hierboven op komen dan ook nog de kosten voor het abonnement a € 2,36 per maand, totaal zijn wij maandelijks een bedrag a € 97,11 kwijt.

Na telefonische contact aangegeven dat ik graag het adres op het pin bonnetje wilde aanpassen, kreeg ik van de medewerkster te horen dat als wij dit adres zouden willen aanpassen het € 40,00 per automaat kost, het zou ons dus € 80,00 kosten alleen voor een andere adres op het bonnetje. Ik heb aangegeven dat deze kosten belachelijk hoog zijn aangezien we al een fors bedrag per maand kwijt zijn aan CCV, waarop de medewerkster antwoorden dat het te maken heeft met administratiekosten. De medewerkster denk in geen enkel opzicht mee met de ondernemer en is totaal niet oplossingsgericht. Het is gewoon Take it or leave it.

Als er enige service geboden wordt door CCV Nederland, en zij kosteloos het adres op onze pin bonnetjes aanpassen.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar CCV-Net over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Suus30