Klacht: Extreme geluidsoverlast vliegtuigen

op 29 mei 2016 over Schiphol in de categorie Luchthavens

Al 4 dagen erge geluidsoverlast door laag overvliegende vliegtuigen: in de tuin kan geen gesprek worden gevoerd, de vliegtuigen vliegen iedere paar minuten over. Vanaf 6 uur tot middennacht gaat dit door. De kinderen worden wakker, ik kan niet slapen met de ramen open en met ramen dicht trillen de ramen in de sponningen en trilt het hele huis.
Ik word er gek van.
Waarom vliegen die vliegtuigen ineens op deze route? Toen ik het huis kocht gebeurde dit bijna nooit en als dit zo blijft moet ik mijn huis verkopen. Wij kunnen zo niet leven met stressvolle banen en slaapgebrek.

Er mag niet meer over mijn huis en in deze buurt worden gevlogen.
Anders moeten mijn huis op kosten van schiphol totaal worden geisoleerd tegen geluidsoverlast en ook de tuin. Wij kunnen nu niet meer in de tuin zitten met om de 5 minuten een vliegtuig die laag overkomt. Naast geluid en trillingen ook uitlaatgassen.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schiphol

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schiphol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bernadette@vanoosteroom.com