Klacht: Extreem slechte service TOMTOM

op 24 augustus 2016 over TomTom in de categorie Navigatiesystemen

Na aanschaf van de tomtom Rider 410 heb ik bij het eerste maal gebruik van het apparaat vocht achter mijn scherm (kan een niet deugdelijk apparaat tussen zitten)
– Vervolgens zeer correct en snel een vervangend toestel toegestuurd gekregen.
– Nu ben ik al mijn wereldkaart/landen opties/service kwijt
– Dit is gedeelte correct aangepast door complete werelddelen toe te voegen aan mijn account.
– De volledige mogelijkheid tot het kiezen van alle beschikbare landen en opties zoals TomTom op de site aanbieden ontbreekt nog steeds.
– Bij de vraag waarom ik de camper versie niet meer heb, krijg ik als antwoord dat deze niet compatibel zou zijn. Toch had ik deze optie in het begin wel en maken jullie reclame plus materiaal om de tomtom rider in auto te gebruiken.
– Ik krijg pas bij de 3de keer vragen antwoord of ik een nieuw of refurbished toestel heb ontvangen
– Ik heb ook al meerdere keren gevraagd om telefonisch contact te krijgen met iemand wie dit probleem kan oplossen. Na 2 maanden nog niemand gesproken!

Nu 2 maanden en 11 mailtjes verder laat TomTom weten dat ik geen recht het op een nieuw toestel en dat de beperkte service die ik nu gekregen heb recht op heb.

Dus u koopt een zeer luxe televisie en deze blijkt na 1 keer gebruiken defect te zijn. ter vervanging krijgt u een gereviseerd ouder type aangeboden en er worden softwarematige een aantal aanpassingen toegepast met een paar functies van de versie welke u eigenlijk gekocht had. Dit betekent dat u nu een ouder gereviseerd model heeft en nog steeds niet alle functies bezit welke het de luxe uitvoering wel heeft!

Ik had mij niet bedacht dat een gerenommeerd trots Nederlands bedrijf als TomTom op deze manier met zijn klanten om zou gaan.

Ik ben pas tevreden als ik een nieuwe TomTom Rider 410 heb met alle volledige map opties welke ik had toen ik het toestel gekocht had

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door TomTom in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door erikroels