Klacht: extreem slechte service

op 28 juni 2016 over Medion in de categorie Electronica - Computers

Schuif dvd niet automatisch naar buiten, moest geholpen. Kleuren van display niet in orde.
Eerst veel moeite gedaan om serieus genomen te worden, bellen, mailen Ten lange leste zou men een voucher sturen voor de verzending. Kwam niets. Met vakantie geweest, na 4 week nieuwe herhaalde pogingen. Eindelijk een voucher.
Daarna de mededeling dat er vocht schade was! Ik durf onde ede te verklaren dat dit door mij tot de onmogelijkheden behoord. Ik was zo boos dat ik gevraagd heb of ik bij hum reparatie afdeling dit kon bekijken. Was onmogelijk. Ben accoord gegaan met het herstel onder voorwaarde dat de vervangen onderdelen mee teruggestuurd zouden worden en dat mijn voorkeur was de laptop op te halen. Dat laatste was weer niet mogelijk en bij het retour gestuurde apparaat waren niet de vervangen onderdelen. . .

Het was een zeldzame ervaring om een zodanige samenbundeling van klanten haat te ervaren. Het ergste is dat de touchpad het niet doen maar ik het traject, waarbij ik het ding dan ook nog weer 4 week kwijt ben niet meer in wil en me zo wel red.
V R S E L I J K ! ! ! !

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Medion over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Medion in behandeling genomen

Bericht van Medion

1 jaar geleden - Graag zouden wij van u een klantnummer of ordernummer willen ontvangen . Wij kunnen dit dan voor u bekijken en zien hoe we dit het snelst kunnen oplossen.

Reactie van de melder van de klacht pieteroppad

1 jaar geleden - Mail naar Medion gestuurd op 16 6 2016.

Bericht van Medion

1 jaar geleden - Graag zou ik contact met u op willen nemen zodat we u een passende oplossing kunnen aanbieden. Op welke momenten kan ik u beste telefonisch bereiken?

Reactie van de melder van de klacht pieteroppad

1 jaar geleden - Uw advies schriftelijk kontakt op te nemen te nemen met Pannerden is zinloos. Zij zijn het probleem, zoals overduidelijk blijkt uit de door mij aan u toegezonden gegevens. Eens temeer, u kunt mij bereiken op 0591 659904 of 0648 231489

Bericht van Medion

1 jaar geleden - In deze reparatie was fysieke schade geconstateerd. Hiervoor heeft u destijds ook de foto's van ontvangen betreffende schade.

Reactie van de melder van de klacht pieteroppad

1 jaar geleden - Als u de moeite neemt de door mij gestuurde gegevens te lezen kunnen we misschien een gesprek voeren.

Bericht van Medion

1 jaar geleden - Zojuist hebben wij u gebeld. Helaas geen gehoord. Wij hebben het antwoordapparaat bij u ingesproken.

Alle klachten die gemeld zijn door pieteroppad