Klacht: Extreem late en foutieve bezorging

op 30 juli 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dacht makkelijk te doen. Twee stoelen en een poef te laten verzamelen en te bezorgen. Ik heb een kleine auto. Al goed. Zaterdag avond tussen 19:00 en 22:00.

Om 23:15 belde de bezorger dat hij eraan kwam. Om middernacht kwam er een busje de straat in rijden. Met zaklampjes van de telefoon zoekend naar alle spullen. (Hoop niet dat ze na ons nog meer adressen hadden ..) twee paketten. We hadden er toch echt 3!?. Morgen maar weer aan de lijn hangen of naar een filiaal toe. Ik ben echt zeer ontevreden over deze service !

Gewenste Oplossing:

Wanneer de stoel alsnog snel geleverd kan worden. Zonder vertraging en zonder dat ik er een hele complete avond op moet wachten. Op z'n MINST!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Missaviation